Wednesday 13 June 2012

Tunjuk ajarku sifu





Assalamualaikum...
salam perkenalan semua..ahli baru nih..hehehe..bru register..kih3..salam3..yang tuh cium tgn 2x..hormat ckt..hehehe...eceh..bunyi mcm bagus jerr kn..kerek x...mcm nk bg penampokn..ahaks..ape pun wat pertama kalinya akhirnya dpt juga tercapai hasrat nk memiliki blog sendiri..ngeh3..sejuta penghargaan xterhingga wat c bju pnk wlupun sdg menanggung kesakitan ulser mulut tp berjasa jgk tuh kerana mencetuskan idea ckukuluncus nih...hehehe...buat adeqku eyra thanks sbb memberi tunjuk ajar...tbe2 part aku nk wat blog seme xbule plakkan..aiseh..bgurau la plaknyerr kn...tp berkat kesabaran nih lerr hasilnyerr..ok x???aku sabar la adeq aku???hahaha..ader aku kesah...bule la kn...sesuai sngt tok budak y baru blajo mcm sayer nih..heheh..bak kata pantun owg tua2kn buah cempedak diluar pagar, ambil galah tolong jolokkan..saya nih budak baru je nk blaja..klu ader salah sila2 la tunjuk ajarkn...ape pun..mood sangat la happy...maklum lerr hasrat tercapai..yabeda bedooo....wacawaca!!!!




No comments:

Post a Comment