Friday 1 February 2013

Bergelar cikgu kembali...

setelah sekian lama..akhirnya sekali lg rezekiku bergelar cikgu...alhamdulilah..kalau thn 2010 aku bergelar cikgu di satu sekolah menengah sebagai guru sandaran tidak terlatih (GSTT) kali nih sekali lg bergelar cikgu tp disekolah rendah sebagai guru GSK..rezeki dr Allah pemohonan aku awalnya adalah utk guru ganti bersalin jerr tp ditawarkn kepada guru cuti belajar selama setahun...walaupun bkn la jawatan tetap tp alhamdulilah..sekurang2nya ilmu y aku ader n perolehi bole jgk aku kongsi n turunkan pd adeq2 kecilku di sekolah rendah tuh kn..Mudah2an niatku ini dipermudah dan diperkenankn Allah hendaknya..

4/2/2013 adalah permulaannya...harapanku semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkn Allah..amin..berdebar2 jgk rsenyer..hihihi..

"Ya Allah permudahkanlah urusan dunia & akhiratku..hanya pdMu tempat aku bergantung harap dan memohon pertolongan Ya Allah...dan Kau permudahkanlah hari2 Mendatangku, tingkatkan ketawqaan, keimanan dan juga kesabaranku dalam mengharungi rencah kehidupan sebagai hambaMu...Amin ...

No comments:

Post a Comment