Saturday 6 April 2013

mis him so much...

seriously..aku betul2 windu ngn mr.shrek aku...


Ya Allah...beri aku kekuatan dalam menghadapi dugaan berjauhan begini...
spanjg kami knl, bkwn n bertunang xpnh plak rse cmnie...even sama jer jarang2 jumpa...
tp kali nih...rse xkuat nk menanggungnerr..waser nk menonggeng2 menangis...hahahha..
myb tempoh seminggu kami bersama wat aku rse cmnie kot...
xtau la dia rse same cm aku rse kerr x ek...
even dia call arie2..msg arie2...tp xsama..sbb xnmpk dpn mata...
agaknyerr smpi biler aku baru bole membiasakn diri cmnie...
aku betul2 xder kekuatan...
pnh jgk terfikir...aku nih owg y xredha dgn ujian Allah...
mudah mengalah..selalu mengeluh...
hidup mcm owg xder pedoman jerr...
nauzublhkn..
tp kata hati xleh melawan emosi...
terkadang menangis jgk mengadu padaNya..bila tersedar blk malu jerr rse...dgn Allah dgn Rasulullah xplak menangis mengadu rindu...
cinta dgn manusia...mungkin beransur hilang n pudar...sedangkan cinta Allah sentiasa mekar buat hambanya...npe kiter still nk butakn mata hati memilih cinta agung kiter...
malukan kiter nih...
erm...fitrah manusia..

ape pun aku tau..xder spe y boleh membantu aku..melainkan Allah...
Kekuatan aku...luahan hati aku..kesedihan aku..permintaan aku...
hanya Dia...
Dia y Maha Mendengar, Memahami dan Maha pemberi...
"YA Allah bantulah hambaMu ini...Lindungilah suamiku...berkatilah hidupnya, kurniakan limpahan rezeki y melimpah ruah...dan berilah kami petunjuk dan hidayahMu...semoga dugaanMu ini menjadikan kami berdua lebih dekat denganMu...amin..ya rabbalalamin...


#luahan rindu y poyo#..


1 comment:

  1. Sayang Isteriku yang tercinta... Kalau ditanya pada abg apa yg abg waserkan pada saat ini... serius abg katakan yg abg sgt2 merindui dirimu isteri ku...abg kat sini setiap detik pasti ingat pada syg...abg sentiasa berdoa ke hadrat Ilahi agar kiter cepat disatukan lagi...

    ReplyDelete