Saturday 4 May 2013

Anugerahnya...

sungguh xkujangka n duga...
Allah kurniakan aku seorang suami y sangat romantik...
y berusaha mengembirakan dan membahagiakan seorang wanita y bergelar isteri...
aku akui mmg aku bukanlah kategori wanita y terlalu romantik...jiwang...suami aku selalu gelarkan aku keras hati...huhuhu..
walaupun aku nie hampeh..tp suami aku xpnh jemu nk amek hati aku...
jujur memang aku akui...terlalu banyak dh y dia cuba buktikan pd aku y dia betul2 sayangkan aku...
antaranya...
hahahha..
nk tergelak..
jeng jeng jeng...
masa majlis bertandang ritu...
sempat dia bersusah payah menyelinap mencuri masa dalam kesibukan utk menghasilkan sometg...
dia tampal kertas nih kat dpn pintu bilik pengantin...hehehe..terharu...
y kedua...dh dua kali dh berlaku...sepatutnya perempuan akan alert dgn bunga tangan...
owg kata tanpa bunga tangan pengantin nmpk kosong..xberseri..huhu
so padahal mak andam ader jerr sediakan bunga tangankn...tp x..myhusband sanggup bersusah payah buat bunga tangan tuh sendiri...y peliknyerr..berseni jgk suami aku nih matchkn bunga2 nih kn..heheheh...sangat terharu...kali pertama dulu masa bertunang...aku nie kategori sembarono jerr...ikut dan ape y ader..taunyer nk majlis cpt settle..malu owg tgk..hahaha...salah satunya y langsung aku xterfikir bunga tangan...tp dan2 masa pihak lelaki smpi berkumpul kat masjid sblm masuk ke rumah adik myhusband dtg....kak ain nie abg art suro bagi...wow..hahaha..gubahan bunga tangan..pink kaler...cntik...
terima kasih Ya Allah atas kurniaan nikmatmu y xterhingga ini...Mudah2an ini bukan utk sementara shj tp selamanya dlm bahtera rumah tangga kami...titipkanlah perasaan kasih sayang antara kami berdua agar sentiasa berkembang n mekar...agar kebahagiaan sentiasa mengiringi kehidupan rumah tangga kami..amin...





No comments:

Post a Comment