Thursday 16 May 2013

yehaaaa....hatiku berbunga-bunga

hehehhe...
nie la penyakit y dialami oleh mereka-mereka y bergelar pengantin jarak jauh...
rindu..
poyola kn..
ape y wat hatiku berbunga2..
this saturday myhusband akan balik...
dpt cuti seminggu start 17 sampi 27hb...
y paling best..23hb da start cuti sekolah..2 weeks..hehehhe..
so dapat la kami dok bsama tok 3mgu nih...
heheheh..happykn..mau xhappy...
so...
ape plan tok 3 weeks nie...
3days kat rumah mertua...dan sehari perjalanan ke kelantan...so ader baki xsampai 12 hari. lg..
so...kne betul2 manfaatkan masa nih..
aku dh sediakan mcm2 resepi..hahaah..nk try msk tok somi...
dia kn juri master chef aku..
yela..ader masa cuti mcm nie jerr y aku dpt nk berbakti pd somi
nk jge makan minum dia...
baru2 kawenkn semangat tuh berkobar2 la..hahahah
even aku dh ckp awal dh..aku nie bukan pndi n hebat sngt bab2 memasak..setakat boleh la punyer level je...
tp nasib baik aku dpt somi y sentiasa memberi semangat n kata2 y memberangsangkn..so xder la down kn...walaupun rasa hampeh nnt...huhuhu...
ape pun harap semenyer bjalan lancar...
xsabar nk tgu sabtu nie!..heheheh..
miss him so much...



No comments:

Post a Comment