Saturday 11 May 2013

my penghargaan....huhuhu

erm...td dok kacau myyounger sister wat thesis degree dia tiba2 tertegok blk mythesis mse master dulu.... hehehe.. xsangka plak.. dekat 1 half years berjuang menyiapkan thesis tuh.. n akhirnya aku bjaya smpi ke jilid lengkap mcm tuh..malah dh smpi konvo pun... kalau ikut asalnya.. dh smpi tgh2 fasa tuh.. mmg xlogik langsung dpt siapkan..dh putus asa sngt2... smpi tahap mymother hari2 bagi support,motivasi..dan akhirnya..aku bangun n bjaya jgk... alhamdulilah... bersyukur sngt2... akhirnya hajat myparents bjaya jgk aku capai... then.bile tgk2 blk td thesis aku tersenyum sendiri bila bce part penghargaan nie.... hehehhe... seme org y aku syg tercatat dlm mythesis... y sentiasa memberi sokongan, dorongan dan sush senang sepanjang kehidupan ku... i love u olls so much.... kamo semua sngt bererti dalam hidupku....

No comments:

Post a Comment