Monday 19 November 2012

Mimpi...

Apakah mimpi tuh satu petunjuk atau sekadar mainan tido???
beberapa hari lepas mymum tbe2 menyatakan kebimbangan dan kerisauan...
adk aku mmpi sometg y xbaik..
dalam mimpi adik aku tuh...ader dua jenazah y telah lengkap berkain kapan...
bile adik aku selak jenazah y pertama wajah abg iparku dipenuhi darah seperti kesan luka diwajahnya...
kemudian adik aku beralih ke jenazah kedua bersebelahan jenazah y pertama...
wajah anak buahku terkujur kaku...


...Ya Allah Aku mohon kau lindungilah keluarga akakku..Jauhkan mereka dr Malapetaka y tidak baik ya Allah...Hanya kepada Engkau Kami memohon dan bergantung harap Ya Allah...Namun andai itu ketetapanNya kami redha Ya Allah..Dari Engkau kami datang dan kepada Engkau jua lah kami kembali...


No comments:

Post a Comment